Breadcrumbs

Markedsanalyse 

Markedsanalyse 

Produkter, specialer, metoder

Jysk Analyse leverer markedsanalyser, skræddersyet netop dit informationsbehov. Uanset problemstilling kan vi hjælpe dig via en bred vifte af markedsanalyser. Vi udfører såvel kvantitative markedsanalyser som kvalitative markedsanalyser indenfor en række forskellige brancher og sektorer, både i den offentlige og private sektor.  

Få mere at vide om en række af de markedsanalyser vi gennemfører 

Få mere at vide om vores specialer indenfor markedsanalyse 

Markedsanalyse indenfor energi

Markedsanalyse indenfor finans

Markedsanalyse indenfor fødevarer

Markedsanalyse indenfor IT og telekommunikation

Markedsanalyse indenfor medier og reklame

Markedsanalyse for offentlige

Markedsanalyse indenfor transport

Markedsanalyse indenfor turisme 

Få mere at vide om de metoder vi anvender til vores markedsanalyser  

Desk Research

Duointerview

Dybdeinterview

Fokusgruppe

Hall-test

Online spørgeskema

Postalt spørgeskema

Telefoninterview

Kvalitativ analyse

Kvantitativ analyse 

Formidling af resultater: ”Så markedsanalysen kommer længere end til skrivebordet”

Det er afgørende, at analyseresultaterne omsættes til planer og handling. Derfor:

  • Formidler vi rapporten i den form, der passer jer — tekst, tabeller, grafik eller elektronisk. Dette højner muligheden for at resultaterne kommer så bredt ud som muligt.
  • Formidler vi typisk resultaterne via en rapport, der indeholder guidelines til, hvordan I kommer videre med at optimere forretningen.
  • Tilbyder vi rådgivning og sparring omkring resultaterne, så de får rodfæste hos jer, og I får det optimale ud af markedsanalysen. 

Kontakt

Kontakt Jysk Analyse for at høre mere.